Politica de confidențialitate

Ne angajam sa va respectam confidentialitatea, respectand toate legile si reglementarile aplicabile protectiei datelor, inclusiv Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679(„GDPR”) si Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor)

Prezenta politica precum orice alte documente la care se face referire in continutul acestei politiciurmareste sa va ofere informatii cu privire la datele cu caracter personal pe care le prelucram si modalitatea  de prelucrare.

  1. CINE SUNTEM

Operatorul de date este Strauss Romania SRL, o societate cu sediul social in Bucuresti, Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, cod postal 032368, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/14081/1994, cod unic de inregistrare RO5990561, telefon 40(21)2721500(„Societatea”).

  1. CE TIP DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRAM, IN CE SCOPURI SI IN BAZA CAROR TEMEIURI?

2.1 Raspunsul la plangeri, sesizarile, corespondenta generala in relatia cu tertii persoane fizice si juridice, partenerii si autoritatile publice interesate

Putem prelucra datele cu caracter personal in scopul gestionarii corespondentei generale, inregistrarii si raspunde la plangerile si sesizarile cu caracter general ce implica societatea noastra, in relatia cu tertii persone fizice si juridice si partenerii (putand avea calitatea de client sau furnizor).

Societatea noastra prelucreaza datele dvs. cu caracter personal pentru a raspunde solicitarilor de informatii in baza obligatiilor legale impuse de autoritatile publice sau alte organisme autorizate, organisme de reglementare, instante de judecata, notari, executori judecatoresti si alte asemenea.

Pentru scopurile inscrise, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: office@strauss-group.ro

Scopul prelucarii Temeiul prelucrarii Durata estimata a prelucrarii
Solutionarea sesizarilor si plangerilor, corespondenta generala in relatia cu tertii persoane fizice si juridice, partenerii si autoritatile publice interesate ·         Obligatie legala (Art. 6(1)(c) GDPR): Societatea noastra poate prelucra datele cu caracter personal daca exista o obligatie legala care impune acest lucru. De exemplu, legislatia poate impune pastrarea unui registru de plangeri sau transmiterea anumitor informatii catre autoritati.

 

·         Interesul legitim al operatorului (Art. 6(1)(f) GDPR): Societatea noastra poate prelucra datele pe baza interesului sau legitim, de exemplu, pentru a raspunde la plangeri sau solicitari venite din partea clientilor, partenerilor sau altor terti.

 

·         Consimtamantul persoanei vizate (Art. 6(1)(a) GDPR): In anumite situatii, prelucrarea datelor poate fi realizata pe baza consimtamantului explicit al persoanei vizate. In acest caz specific, societatea noastra va va informa in legatura cu prelucrarea datelor si va va solicita consimtamantul respectand prevederile legale.

 

·         Executarea unui contract (Art. 6(1)(b) GDPR): Daca plangerea sau sesizarea are legatura cu executarea unui contract, datele pot fi prelucrate pentru a indeplini obligatiile contractuale sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract.

 

·         Indeplinirea unei sarcini de interes public sau in exercitarea autoritatii publice (Art. 6(1)(e) GDPR): Daca societatea noastra are o sarcina de interes public, datele pot fi prelucrate in acest scop.

Datele dumneavoastra vor fi stocate pentru perioada necesara gestionarii relatiei cu dvs. si a solutionarii sesizarilor si plangerilor, conform cerintelor legale aplicabile.

In general, datele dumneavoastra personale vor fi pastrate pe durata necesara transmiterii raspunsului solicitat si, ulterior, pentru o perioada de 3 ani, in conformitate cu obligatiile legale si reglementarile aplicabile, precum si politicile noastre interne, pentru a permite gestionarea oricaror eventuale reveniri asupra subiectului discutiei sau reclamatii.

Spre exemplu, datele dumneavoastra personale vor fi pastrate pe durata necesara solutionarii plangerii si, ulterior, pentru o perioada de 3 ani de la finalizare, in conformitate cu obligatiile legale si reglementarile aplicabile.

In anumite cazuri, datele pot fi pastrate pe durata termenului de prescriptie aplicabil, care poate varia in functie de natura plangerii si de legislatia nationala. De exemplu, daca exista riscul unei actiuni legale ulterioare, datele pot fi pastrate pe durata termenului de prescriptie pentru a asigura posibilitatea de aparare in instanta.

Raspunde solicitarilor de informatii in baza obligatiilor legale impuse de autoritatile publice sau alte organisme autorizate, organisme de reglementare, instante de judecata, notari, executori judecatoresti si alte asemenea in relatie cu tertii, partenerii, autoritatile

 

Indeplinirea unei obligatii legale conform Art. 6 alin. (1) lit. c) din GDPR Pentru o perioada necesara pentru indeplinirea obligatiilor legale si pentru a raspunde solicitarilor de informatii, in functie de legislatia aplicabila solicitarilor, insa nu mai mult de 5 ani de la data colectarii, exceptand situatiile in care este necesara o perioada mai lunga de timp

 

Avand in vedere scopul prelucrarii datelor (raspunsul la plangeri, sesizari, corespondenta generala in relatia cu tertii, partenerii si autoritatile publice) si temeiurile legale mentionate anterior, societatea noastra poate prelucra urmatoarele tipuri de date cu caracter personal:

  1. Date de identificare:
  • Nume si prenume: Pentru a identifica in mod corect persoana vizata si a putea raspunde la plangeri sau solicitari.
  • Cod Numeric Personal (CNP) sau alte identificatoare unice (in cazuri necesare si justificate, de exemplu in relatia cu autoritatile publice).
  1. Date de contact:
  • Adresa de domiciliu/resedinta: Utilizata pentru corespondenta fizica, insa societatea noastra va incerca pe tot parcursul discutiei mentinerea unor discutii prin corespondenta electronica, iar numai in cazuri temeinic justificate sau daca exista o obligatie legala in acest sens, va solicita si utiliza adresa de domiciliu/resedinta a persoanelor fizice.
  • Adresa de e-mail: Folosita pentru corespondenta electronica.
  • Numar de telefon: Pentru comunicarea rapida si eficienta in vederea solutionarii plangerilor sau sesizarilor.
  1. Date privind situatia profesionala:
  • Functie/pozitie: In cazul sesizarilor sau corespondentei cu partenerii de afaceri sau autoritatile publice, pentru a intelege si raspunde in mod adecvat.
  • Denumirea angajatorului: In cazurile in care relatia este intre operator si angajatorul persoanei vizate.
  1. Date financiare:
  • Date bancare: In cazul in care plangerea sau solicitarea implica returnarea unor sume de bani sau alte tranzactii financiare.
  • Detalii privind facturi sau plati: Pentru verificarea si solutionarea plangerilor legate de tranzactii.
  1. Date referitoare la corespondenta:
  • Continutul mesajelor/corespondentei: Operatorul poate prelucra detaliile furnizate in cadrul plangerilor, sesizarilor sau altor forme de corespondenta pentru a putea oferi un raspuns complet si adecvat.
  • Istoricul corespondentei: Pentru a pastra o evidenta a comunicarilor anterioare si pentru a oferi continuitate in raspunsuri.
  1. Date privind plangerile/sesizarile:
  • Descrierea problemei: Detaliile specifice furnizate de persoana vizata in legatura cu problema semnalata.
  • Documente suport: Orice documente furnizate de persoana vizata pentru a sprijini plangerea sau solicitarea (ex. contracte, chitante, documente justificative).
  1. Date referitoare la contextul juridic:
  • Referinte la dosare juridice: Daca plangerea sau corespondenta are legatura cu un litigiu, pot fi prelucrate datele referitoare la dosarul respectiv.
  • Detalii legate de legislatie sau reglementari aplicabile: Daca plangerea implica interpretarea sau aplicarea unor reglementari legale.

2.2. Raspunsul la intrebarile, solicitarile, sesizatorile si plangerile dumneavoastra referitoare la produsele pe care le comercializam

Putem prelucra datele cu caracter personal in scopul gestionarii relatiei cu dvs. in calitate de consumator, pentru solutionarea sesizarilor si plangerilor referitoare la produsele pe care le comercializam inclusiv cele adresate de catre dvs. Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC), intrebari si solicitari cu privire la produse / retetele produselor noastre.

Pentru scopurile inscrise mai sus aflate in legatura cu produsele noastre, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: consumator@strauss-group.ro

Pentru scopurile inscrise mai sus in legatura cu produsele comercializate de noi – Beanz si Amigo, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarele adrese de e-mail: suport@beanzcafe.ro si Consumator@amigo.ro

 

Scopul prelucarii Temeiul prelucrarii Durata estimata a prelucrarii
Solutionarea sesizarilor si plangerilor referitoare la produsele comercializate, inclusiv cele adresate de catre dvs. Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC) ·         Protejarea interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice;

·         Indeplinirea unei obligatii legale care revine societatii noastre

·         Interesul legitim al companiei de a imbunatati produsele si serviciile si de a asigura satisfactia clientilor

Datele dumneavoastra vor fi stocate pentru perioada necesara gestionarii relatiei cu clientii si a solutionarii sesizarilor si plangerilor, conform cerintelor legale aplicabile.

 

Spre exemplu, datele dumneavoastra personale vor fi pastrate pe durata necesara solutionarii plangerii si, ulterior, pentru o perioada de 3 ani de la finalizare, in conformitate cu obligatiile legale si reglementarile aplicabile.

 

In anumite cazuri, datele pot fi pastrate pe durata termenului de prescriptie aplicabil, care poate varia in functie de natura plangerii si de legislatia nationala. De exemplu, daca exista riscul unei actiuni legale ulterioare, datele pot fi pastrate pe durata termenului de prescriptie pentru a asigura posibilitatea de aparare in instanta.

Intrebari si solicitari cu privire la produse/ retetele produselor ·         Interesul legitim al companiei de a imbunatati produsele si serviciile si de a asigura satisfactia clientilor

·         Indeplinirea unei obligatii legale care revine societatii noastre

·         Executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract

 

Datele dumneavoastra personale vor fi pastrate pe durata necesara transmiterii raspunsului solicitat si, ulterior, pentru o perioada de 3 ani, in conformitate cu obligatiile legale si reglementarile aplicabile, precum si politicile noastre interne, pentru a permite gestionarea oricaror eventuale reveniri asupra subiectului discutiei sau reclamatii.

 

Pentru a gestiona relatia cu consumatorii, inclusiv solutionarea sesizarilor si plangerilor referitoare la produsele comercializate, precum si pentru a raspunde intrebarilor si solicitarilor cu privire la produse sau retetele acestora, un operator poate prelucra urmatoarele tipuri de date cu caracter personal:

  1. Date de identificare:
  • Nume si prenume: Pentru identificarea corecta a consumatorului si asocierea corecta a sesizarii sau plangerii cu persoana vizata.
  • Cod Numeric Personal (CNP) sau alte identificatoare unice: Doar daca sunt absolut necesare si justificate pentru procesarea solicitarilor (ex. in cazuri de returnare sau probleme juridice).
  1. Date de contact:
  • Adresa de domiciliu/resedinta: Pentru a trimite corespondenta scrisa sau produse in cazul unui schimb sau returnare.
  • Adresa de e-mail: Pentru corespondenta electronica rapida si eficienta.
  • Numar de telefon: Pentru comunicarea directa si eficienta, inclusiv pentru confirmarea sau clarificarea solicitarilor.
  1. Date privind tranzactiile:
  • Detalii despre produsul achizitionat: Informatii precum denumirea si/sau, in situatia achizitionarii de aparate de cafea si accesorii aferente prepararii de bauturi calde, modelul, seria, numarul de lot, si alte detalii relevante legate de produs.
  • Data achizitiei: Pentru a verifica eligibilitatea pentru returnare, reparatii sau alte solicitari legate de produs.
  • Pretul de achizitie: In cazul solicitarilor de rambursare sau compensare.
  • Numarul comenzii sau al facturii: Pentru identificarea rapida a achizitiei in sistemul operatorului.
  1. Date financiare:
  • Date bancare (IBAN, nume titular cont): Necesare pentru rambursari sau compensatii financiare.
  • Detalii privind metodele de plata utilizate: Daca sesizarea sau plangerea implica o problema financiara (ex. plati duble, facturare incorecta).
  1. Date privind utilizarea produsului:
  • Descrierea problemei: Detalii despre modul de utilizare a produsului si natura problemei intampinate.
  • Informatii despre conditiile de utilizare: Acestea pot include date despre mediu de utilizare, durata de utilizare, si alte detalii relevante pentru evaluarea problemei.
  1. Date referitoare la istoricul interactiunii cu operatorul:
  • Istoricul corespondentei si al reclamatiilor anterioare: Pentru a oferi un raspuns bine informat si coerent, avand in vedere toate interactiunile anterioare.
  1. Date referitoare la solicitarile si sesizarile adresate ANPC:
  • Detalii despre sesizarea/plangerea depusa la ANPC: Aceasta poate include copii ale documentelor trimise catre ANPC, raspunsuri oficiale, sau orice alte comunicari cu autoritatea.
  • Referinte la documentele depuse: Numere de inregistrare, data depunerii sesizarii, si alte detalii relevante.
  1. Documente justificative:
  • Chitante, facturi, dovezi de plata: Pentru a verifica detaliile tranzactiei si a evalua cererea consumatorului.
  • Fotografii sau alte dovezi: Imagini ale produsului defect sau alte documente relevante pentru evaluarea plangerii.
  1. Date referitoare la preferintele si feedback-ul consumatorului:
  • Feedback oferit de consumator: Orice informatii legate de satisfactia sau insatisfactia fata de produs, pentru a intelege mai bine problema si a oferi o solutie adecvata.
  • Preferinte de comunicare: Metodele preferate de client pentru a primi raspunsuri (email, telefon, posta).

2.3. Informarea dumneavoastra cu privire la produsele, serviciile, ofertele promotionale. Informare cu privire la sociatatea noastra.

Putem prelucra datele cu caracter personal pentru a va informa despre produsele si serviciile noastre, oferte promotionale.

Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopul informarii dumneavoastra cu privire la produsele, serviciile, ofertele promotionale, ca urmare a solicitarii dvs. fie prin utilizarea formularului de contact, fie prin utilizarea adresei de email contact@strauss-group.ro.

Pentru scopurile inscrise mai sus societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: contact@strauss-group.ro

Scopul prelucarii Temeiul prelucrarii Durata estimata a prelucrarii
Pentru a va raspunde la solicitarea dumneavoastra, inclusiv dar fara a se limita la informatii cu privire la produsele, serviciile, ofertele promotionale ale Societatii Executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract

Indeplinirea unei obligatii legale conform Art. 6 alin. (1) lit. c) din GDPR

Datele dumneavoastra personale vor fi pastrate pe durata necesara transmiterii raspunsului solicitat si, ulterior, pentru o perioada de 3 ani, in conformitate cu obligatiile legale si reglementarile aplicabile, precum si politicile noastre interne, pentru a permite gestionarea oricaror eventuale reveniri asupra subiectului discutiei.

 

In scopul de a raspunde la solicitarile persoanelor vizate interesate de informatii cu privire la produsele, serviciile si ofertele promotionale ale unei societati, urmatoarele tipuri de date cu caracter personal pot fi prelucrate:

  1. Date de identificare:
  • Nume si prenume: Pentru identificarea corecta a persoanei vizate si pentru personalizarea comunicarii.
  1. Date de contact:
  • Adresa de e-mail: Utilizata pentru trimiterea raspunsurilor si informatiilor solicitate in format electronic.
  • Numar de telefon: Pentru comunicare directa, mai ales in cazul in care informatiile trebuie clarificate sau oferite rapid.
  1. Date privind preferintele:
  • Preferinte de comunicare: Modalitatile prin care persoana vizata prefera sa primeasca informatiile (email, telefon).
  • Preferinte privind tipul de produse/servicii: Informatii despre interesele specifice ale persoanei vizate (de exemplu, categorii de produse sau servicii de interes).
  1. Date privind solicitarile anterioare:
  • Istoricul interactiunilor: Detalii despre solicitarile anterioare ale persoanei vizate, pentru a asigura coerenta si continuitatea in raspunsuri.
  1. Date tehnice:
  • Adresa IP: In cazul solicitarilor online, pentru a inregistra si asigura securitatea interactiunii.
  • Date privind sesiunea online: Informatii despre momentul si durata vizitei pe site, sau comportamentul pe site-ul societatii (de exemplu, paginile vizitate), care pot fi folosite pentru a personaliza raspunsurile.
  1. Date financiare (doar daca este relevant):
  • Date privind interesul fata de anumite oferte: De exemplu, daca persoana solicita informatii despre produse cu o anumita gama de pret.

2.4. Campanii promotionale si concursuri

Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand decideti sa participati la campanii promotionale si concursuri, in scopul organizarii campaniei promotionale si concursurilor, precum si al gestionarii inscrierilor in campanie, pentru validarea castigatorilor si livrarea premiilor si pentru indeplinirea obligatiilor fiscale in legatura cu premiile acordate. Lipsa acestor informatii atrage imposibilitatea companiei noastre de a depune declaratiile aferente catre autoritatile fiscale.

In scopul participarii la campanii promotionale si concursuri, compania noastra poate contracta serviciile unui partener, care are experienta, capacitatea tehnica si resursele necesare pentru a putea pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a garanta respectarea reglementarilor privind protectia datelor cu caracter personal si protectia drepturilor persoanelor vizate. Unii Parteneri vor avea calitatea de imputernicit de date, actionand la instructiunile noastre si in scopurile trasate de noi cu privire la prelucrarea datelor personale. In acest caz, compania noastra va oferi persoanelor vizate participante toate informatiile necesare in conformitate cu prevederile legale.

In scopul intrarii in posesie a premiilor din cadrul campaniilor promotionale si concursurilor de catre castigatorii participanti, compania noastra poate contracta serviciile unui partener, care are experienta, capacitatea tehnica si resursele necesare pentru a putea pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a garanta respectarea reglementarilor privind protectia datelor cu caracter personal si protectia drepturilor persoanelor vizate. Partenerul va avea calitatea de operator de date, asemenea companiei noastre, fiecare actionand in mod independent cu privire la prelucrarea datelor personale. In acest caz, compania noastra va oferi persoanelor vizate participante toate informatiile necesare in conformitate cu prevederile legale.

Pentru scopurile inscrise mai sus, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: promo@strauss-group.ro

Scopul prelucarii Temeiul prelucrarii Durata estimata a prelucrarii
Participarea la campanii promotionale si concursuri, organizarea campaniei promotionale si concursurilor, precum si gestionarea inscrierilor in campanie, pentru validarea castigatorilor si livrarea premiilor si pentru indeplinirea obligatiilor fiscale in legatura cu premiile acordate Executarea unui contract la care persoana vizata este parte pentru gestionarea participarii si livrarea premiilor

 

Indeplinirea unei obligatii legale care revine operatorului pentru obligatiile fiscale si alte reglementari legale aplicabile

Datele personale colectate vor fi pastrate pentru perioada necesara organizarii si desfasurarii campaniilor promotionale si concursurilor, validarii castigatorilor si livrarii premiilor.

 

Datele participantilor castigatori sunt stocate pentru o perioada de 10 ani fiscali, conform reglementarilor fiscale in vigoare.

 

Datele participantilor necastigatori sunt stocate pentru o perioada de cel mult 90 zile de la data finalizarii Campaniei.

 

 

Pentru participarea la campanii promotionale si concursuri, societatea poate prelucra urmatoarele tipuri de date cu caracter personal in scopul organizarii, gestionarii inscrierilor, validarii castigatorilor, livrarii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale asociate:

  1. Date de identificare:
  • Nume si prenume: Necesare pentru identificarea participantilor si validarea castigatorilor.
  • Cod Numeric Personal (CNP): In cazul in care este necesar pentru indeplinirea obligatiilor fiscale sau pentru identificarea unica a castigatorilor.
  1. Date de contact:
  • Adresa de e-mail: Pentru comunicarea rezultatelor si gestionarea corespondentei legate de concurs.
  • Numar de telefon: Pentru contact direct in vederea validarii castigatorilor si organizarii livrarii premiilor.
  • Adresa postala/domiciliu: Pentru livrarea premiilor sau trimiterea documentelor oficiale.
  1. Date demografice:
  • Varsta/Datele de nastere: Pentru a verifica eligibilitatea in concursuri cu restrictii de varsta.
  1. Date referitoare la participare:
  • Detalii despre inscriere: Informatii furnizate la inscrierea in campanie/concurs, cum ar fi raspunsurile la intrebari, documente doveditoare sau alte informatii solicitate in regulament.
  • Data si ora inscrierii: Pentru inregistrarea corecta a participarii.
  1. Date financiare:
  • Date bancare (IBAN, nume titular cont): In cazul in care premiile constau in sume de bani sau daca este necesara rambursarea unor cheltuieli.
  • Informatii despre valoarea premiului: Pentru raportarea fiscala si emiterea documentelor financiare corespunzatoare.
  1. Date privind premiile:
  • Tipul si valoarea premiului: Informatii necesare pentru documentele fiscale si raportarile financiare.
  • Data acordarii premiului: Pentru a respecta termenele legale si a asigura trasabilitatea.
  1. Date fiscale:
  • Alte date solicitate de autoritatile fiscale: Cum ar fi adresa completa, si alte informatii necesare pentru completarea declaratiilor fiscale.
  1. Documente justificative:
  • Copii ale actelor de identitate: Pot fi necesare pentru validarea castigatorilor si indeplinirea obligatiilor legale.
  • Semnatura: Pentru confirmarea primirii premiului sau a altor documente legate de participare.
  1. Date privind utilizarea site-ului/aplicatiei:
  • Adresa IP si alte date tehnice: In cazul in care inscrierea sau participarea la concurs se face online, aceste date pot fi utilizate pentru securitatea procesului si prevenirea fraudei.

2.5. Intrarea in relatie contractuala cu Societatea

Vom prelucra datele cu caracter personal apartinand repezentantilor si angajatilor Partenerilor nostri in scopul intrarii Partenerului in relatie cu societatea, implicand etapa precontractuala a fazei de incheiere a unei relatii contractuale (pregatirea documentatiei pentru intocmirea contractului, verificarea preliminara inainte de a incheia contractul si luarea deciziei de semnare a contractului), verificarea Partenerului, executarea contractului.

Pentru scopurile inscrise mai sus, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: compliance@strauss-group.ro

 

 Scopul prelucrarii Temeiul prelucrarii Durata estimata a prelucrarii
Intrarea in relatie cu Societatea (pregatirea documentatiei pentru intocmirea contractului, verificarea preliminara inainte de a incheia contractul si luarea deciziei de semnare a contractului).

Verificam situatia Dvs. pentru a ne asigura ca indepliniti cerintele de ordin prudential, conform politicilor noastre interne (inclusiv cele de risc). De ex.: evaluam situatia Persoanelor Vizate pentru a analiza expunerea Noastra la riscurile implicate. Societatatea desfasoara o verificare atat din surse publice, inclusiv baza de date a RECOM si ANAF cat si pe baza documentelor furnizate de dvs. sau obtinute de la terti (societati de profil, ex: COFACE).

Dupa intrarea in relatia contractuala, prelucram datele dvs. pentru executarea contractului cu dvs., monitorizam relatia contractuala si riscurile asociate acesteia.

Analiza si investigatii pentru uz intern.

Pentru optimizarea si eficientizarea activitatii noastre, putem utiliza datele cu caracter personal printre altele: pentru organizarea unor baze de date interne, ca suport pentru activitatea desfasurata de structurile si departamentele din cadrul Societatii, pentru a organiza, efectua si/sau gestiona in mod eficient activitatea de colectare debite si recuperare creante, pentru a ne sustine pozitia in diverse investigatii, proceduri administrative si judiciare, litigii etc. in care este implicata Societatea, in contextul diverselor analize, proceduri de audit intern si/sau investigatii derulate de Societate, din proprie initiativa sau ca urmare a primirii unei sesizari de la o terta entitate (inclusiv autoritati publice).

Gestionarea controalelor/investigatiilor declansate de autoritatile publice.

Incheierea si executarea contractului pentru prelucrarile ce sunt necesare si strans legate de acest scop si prelucrarile efectuate la solicitarea dvs. in vederea incheierii si executarii contractului (Art. 6 alin. 1 lit. b GDPR)

Interesul legitim al Societatii de a-si desfasura activitatea conform politicilor interne si standardelor impuse la nivelul Grupului Strauss. (Art. 6 alin. 1 lit. f GDPR)

Pastram datele dvs. cu caracter personal cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile la nivelul Societatii. Spre exemplu, pastram datele dvs. pe durata desfasurarii relatiei contractuale, precum si pentru o perioada ulterioara de 10 ani conform legislatiei fiscale.

 

In scopul intrarii in relatie cu un partener, inclusiv in etapa precontractuala, faza de incheiere a unei relatii contractuale, verificarea partenerului si executarea contractului, o societate poate prelucra urmatoarele tipuri de date cu caracter personal referitoare la reprezentantii si angajatii partenerilor sai:

  1. Date de identificare:
  • Nume si prenume: Pentru identificarea corecta a reprezentantilor si angajatilor partenerului in toate etapele relatiei contractuale.
  • Functia/Pozitia ocupata: Pentru a stabili rolul si responsabilitatile fiecarei persoane in relatia cu societatea.
  1. Date de contact:
  • Adresa de e-mail profesionala: Pentru comunicarea oficiala legata de pregatirea documentelor contractuale, negocieri si executarea contractului.
  • Numar de telefon profesional: Pentru contact direct si eficient in scopul clarificarii aspectelor precontractuale si contractuale.
  • Adresa postala sau de corespondenta: Daca este necesara pentru trimiterea documentelor fizice, notificarilor sau altor materiale legale.
  1. Date profesionale:
  • Informatii despre angajator: Denumirea si detalii despre compania partenera, precum si despre pozitia angajatului in cadrul acesteia.
  • Istoricul relatiilor comerciale: Informatii despre relatiile anterioare sau existente ale partenerului cu societatea, daca este relevant pentru decizia contractuala.
  1. Date financiare:
  • Informatii privind creditarea sau bonitatea partenerului: Pentru evaluarea riscului financiar asociat partenerului. Aceste date pot include detalii despre solvabilitate, comportament de plata, si alte aspecte financiare relevante.
  • Detalii bancare (doar daca sunt necesare): In cazul in care angajatii sau reprezentantii partenerului sunt implicati in procesul de facturare sau plata.
  1. Date referitoare la documentatia precontractuala:
  • Semnaturi: Pentru semnarea documentelor precontractuale, contractelor si altor acorduri relevante.
  • Copii ale actelor de identitate: Daca sunt necesare pentru verificarea identitatii reprezentantilor legali ai partenerului.
  1. Date privind verificarea partenerului:
  • Referinte comerciale: Informatii colectate pentru verificarea partenerului prin intermediul referintelor comerciale.
  • Informatii din surse publice: Date colectate din registre publice sau alte surse legitime pentru verificarea juridica si financiara a partenerului.
  1. Date privind comunicarile:
  • Corespondenta: E-mailuri, scrisori, si alte forme de comunicare oficiala intre societate si reprezentantii partenerului, utilizate pentru documentarea procesului precontractual si a relatiei contractuale.
  1. Date legate de verificarea conformitatii:
  • Informatii necesare pentru respectarea reglementarilor legale si de conformitate: De exemplu, verificarea sanctiunilor internationale, a regulilor de combatere a spalarii banilor, sau alte cerinte de reglementare aplicabile.
  1. Date suplimentare legate de executia contractului:
  • Informatii legate de livrari, servicii si performanta: Detalii despre indeplinirea obligatiilor contractuale de catre partener si angajatii sai.
  • Feedback si rapoarte de progres: Informatii legate de evaluarea performantei partenerului in timpul executiei contractului.

2.6. Recrutare si selectie

Prelucram datele personale pentru a initia si desfasura procesul de recrutare si selectie, pentru a evalua si lua o decizie cu privire la potrivirea dumneavoastra pentru un anumit post in cadrul Strauss Romania (incluzand si aplicarea de teste profesionale), precum si pentru a va informa cu privire la oportunitatile de angajare in cadrul companiei noastre. Vom folosi, de asemenea, datele personale pentru a indeplini cerintele si obligatiile legale ce ne revin.

Pentru scopurile inscrise mai sus, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: recrutare@strauss-group.ro.

Temeiurile pentru prelucrarea datelor dvs sunt:

Scopul prelucrarii Temeiul prelucrarii Durata estimata a prelucrarii
Recrutare si selectie Interes legitim in vederea identificarii si selectiei candidatilor potriviti Pana la incetarea procesului de recrutare pentru pozitia pentru care ati aplicat, daca nu se aplica scopul de la punctul 2.
Retentie date profesionale pentru selectii viitoare Consimtamant Pentru o perioada de 2 (doi) ani de zile de la data exprimarii consimtamantului dvs.
Verificarea si/sau solicitarea referintelor si recomandarilor de la angajatorul actual/fostul angajator Executarea unui contract Pana la incetarea procesului de recrutare pentru pozitia pentru care ati aplicat
Documentare prestare servicii furnizori (agentii de recrutare) Obligatie legala 6 ani conform prevederilor Codului Fiscal
Ofertare in vederea ocuparii postului de angajat  Executarea unui contract In cazul refuzului ofertei, datele vor fi pastrate in conformitate cu punctul 1.

In cazul refuzului ofertei, dar acordarii consimtamantului pentru retentia datelor pentru selectii viitoare, datele vor fi pastrate in conformitate cu punctul 2.

In cazul acceptarii ofertei, datele vor fi pastrate pe tot parcursul relatiei de munca si, dupa finalizarea acesteia, cel putin pe perioada impusa de prevederile legale aplicabile in domeniu, inclusiv, dar fara limitare, la dispozitiile privind arhivarea.

  1. Date de identificare:
  • Nume si prenume: Pentru identificarea corecta a candidatului in procesul de recrutare.
  • Cod Numeric Personal (CNP): In unele cazuri, pentru conformitatea cu cerintele legale, de exemplu, pentru verificarea eligibilitatii pentru munca.
  1. Date de contact:
  • Adresa de e-mail: Pentru comunicarea in timpul procesului de recrutare, trimiterea invitatiilor la interviuri si rezultatele selectiei.
  • Numar de telefon: Pentru contact direct in vederea programarii interviurilor sau clarificarii unor aspecte legate de recrutare.
  • Adresa postala: Daca este necesara pentru trimiterea documentelor oficiale sau comunicari scrise, insa societatea noastra va incerca pe tot parcursul discutiei mentinerea unor discutii prin corespondenta electronica, iar numai in cazuri temeinic justificate sau daca exista o obligatie legala in acest sens, va solicita si utiliza adresa de domiciliu/resedinta a persoanelor fizice.
  1. Date profesionale:
  • CV-ul si informatiile continute in acesta: Date despre experienta profesionala, educatie, calificari, competente, abilitati si alte informatii relevante pentru evaluarea potrivirii pentru postul respectiv.
  • Scrisori de intentie si referinte profesionale: Documente furnizate de candidat sau referinte obtinute de la angajatori anteriori.
  • Informatii despre formari si certificari: Date privind cursurile, trainingurile si certificarile obtinute, relevante pentru pozitia vizata.
  • Orice alte date personale pe care le furnizati in CV sau alte formulare specifice privind aplicarea pentru un anumit post: data si locul nasterii, domiciliul, nationalitatea, preferinte (hobby-uri), fotografie, abilitati, competente.
  1. Date privind evaluarea:
  • Rezultatele interviurilor: Note si observatii facute de intervievatori in timpul si dupa interviuri.
  • Rezultatele testelor profesionale: Date obtinute in urma testelor de competenta sau calificare necesare pentru evaluarea candidatului.
  • Rezultatele testelor psihometrice: Informatii din teste psihometrice pentru evaluarea aptitudinilor psihologice, comportamentale sau cognitive.
  • Feedback din partea echipei de recrutare: Observatii si concluzii trase de echipa de resurse umane si manageri.
  • Pentru candidatii admisi pe pozitii vacante se lanseaza o oferta de angajare, prin care se solicita si furnizarea anumitor documente in vederea angajarii, odata cu acceptarea ofertei: copie CI – date cu caracter personal din CI, inclusiv CNP, fotografie tip CI/ pasaport – imagine, controlul medical la angajare – date privind starea de sanatate (prin reteaua Regina Maria).
  1. Date demografice (optional si daca este necesar):
  • Varsta: Poate fi relevanta pentru respectarea cerintelor legale sau pentru a determina eligibilitatea pentru anumite programe sau posturi.
  • Gen: Daca este necesar in contextul diversitatii si incluziunii, sau pentru indeplinirea cerintelor legale.
  1. Date speciale (daca este necesar si cu consimtamant explicit):
  • Informatii privind starea de sanatate: Doar daca sunt relevante pentru postul respectiv sau pentru a asigura conformitatea cu cerintele legale legate de sanatatea si securitatea muncii.
  • Cazier judiciar: In cazurile in care legislatia sau specificul postului impun verificarea antecedentelor penale.
  1. Date privind consimtamantul:
  • Consimtamantul explicit: Pentru prelucrarea datelor care nu sunt obligatorii prin lege sau pentru a pastra datele in vederea unor oportunitati de angajare viitoare.
  1. Date financiare (daca sunt relevante):
  • Asteptarile salariale: Informatii furnizate de candidat cu privire la cerintele salariale si beneficii.
  • Informatii bancare: Numai daca sunt necesare pentru finalizarea procesului de recrutare, cum ar fi in contextul unei oferte de angajare.
  1. Date privind cerintele legale:
  • Verificarea dreptului de munca: Date necesare pentru a verifica eligibilitatea legala a candidatului de a lucra in tara respectiva.
  • Informatii fiscale: Daca sunt necesare pentru conformitate cu obligatiile legale la angajare.
  •  CU CARACTER PERSONAL?

Aceste informatii sunt fie furnizate de dumneavoastra, fie obtinute de la terte parti prin procesul de recrutare fie create de noi in timpul procesului de recrutare si selectie.

  1. CUI DIVULGAM DATELE DUMNEAVOASTRA

Pentru a atinge scopurile descrise mai sus, Societatea utilizeaza serviciile mai multor parteneri contractuali. Unii dintre ei au calitatea de operatori de date sau persoane imputernicite si sunt activi in industria/sectorul marketing, tehnologia informatiei, studii de piata, recrutare si selectie de personal, servicii medicale pentru eliberarea fisei de aptitudine sau evaluarea profilului de personalitate, s.a.m.d. iar acestora le pot fi furnizate datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi utilizate in limitele obligatiilor pe care si le-au asumat fata de Societate. Datele cu caracter personal pe care le divulgam catre persoanele imputernicite de noi, sunt limitate la informatiile cu caracter personal minime care sunt necesare pentru prestarea respectivelor servicii si le solicitam acestora sa nu utilizeze datele cu caracter personal in niciun alt scop. Depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca toate entitatile cu care lucram stocheaza datele dumneavoastra cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate.

Unii dintre acestia sunt terte parti care nu intentioneaza sa prelucreze datele, insa pot avea acces la acestea in indeplinirea sarcinilor sau in interactiunile lor cu Societatea, cum ar fi societati care asigura intretinere tehnica, auditori financiari sau juridici.

Datele cu caracter personal indicate mai sus pot fi puse la dispozitie sau transmite catre terti si in urmatoarele situatii: (i) autoritati publice, auditori sau institutii cu competente in realizarea de inspectii si controale asupra activitatii si activelor Societatii, care solicita Societatii sa furnizeze informatii, in virtutea obligatiilor legale ale acesteia din urma. (ii) pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor Societatii noastre sau alte entitati sau persoane, precum instante de judecata; (iii) terti achizitori, in masura in care activitatea Societatii ar fi transferata (in totalitate sau partial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzactii

De asemenea, in scopurile prelucrarii de mai sus, putem distribui datele dumneavoastra cu caracter personal catre societati din grupul din care face parte Societatea, care isi desfasoara activitatea in Olanda si Israel, societati care vor respecta instructiunile Societatii in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. Pentru mai multe informatii referitoare la grupul din care face parte Societatea, va rugam sa vizitati httpss://www.strauss-group.com/.

  1. TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN STRAINATATE

Pentru atingerea scopurilor descrise mai sus, Societatea utilizeaza serviciile/ colaboreaza cu diversi contractori/ parteneri contractuali si comunica cu alte societati din grup, carora le pot fi dezvaluite datele, dupa cum urmeaza mai jos.

In contextul desfasurarii activitatilor mai sus descrise, datele dumneavoastra pot fi transferate in strainatate atat in state membre ale Uniunii Europene („UE”) sau ale Spatiului Economic European („SEE”), catre state care beneficiaza de o Decizie emisa de Comisia Europeana prin care s-a constatat ca acestea confera o protectie adecvata pentru prelucrarea datelor cu caracter personal („Decizie de Adecvare”), precum Israel.

Prin prezenta va informam ca orice transfer de date realizat de Societate va respecta cerintele legale impuse prin Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 2016/679 adoptat de Parlamentul European („GDPR”).

In cazul in care societatea are obligatia legala de a transfera in afara, va vom informa In ceea ce priveste transferul de date in state care nu confera o protectie adecvata pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, Societatea va folosi urmatoarele mecanisme pentru asigurarea masurilor de securitate impuse de GDPR: mecanisme de certificare, clauze standard de transfer de date.

Datele cu caracter personal pot fi, de asemenea, puse la dispozitia sau transmise, atunci cand este cazul, catre autoritatile sau institutiile publice competente sa exercite inspectii asupra activitatii sau bunurilor Societatii, in lumina obligatiilor legale ce incumba acesteia din urma. Aceste autoritati sau institutii publice pot fi urmatoarele: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si alte asemenea.

  1. CAT TIMP STOCAM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL

Vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal doar pe perioada de timp necesara pentru atingerea scopurilor de prelucrare expuse mai sus, cu respectarea in acelasi timp a cerintelor legale in vigoare, astfel cum am detaliat mai sus. In cazul in care Societatea va stabili ca are un interes legitim sau o obligatie legala de a prelucra in continuare datele dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri, veti fi informati in mod corespunzator in acest sens.

Odata ce perioada de prelucrare indicata mai sus expira, iar Societatea nu mai are motive legale sau legitime de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, datele vor fi sterse in conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica anonimizarea sau distrugerea acestora.

  1. SECURITATEA PRELUCRARII DATELOR

Societatea va informeaza prin prezenta ca evalueaza si actualizeaza constant masurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate.

  1. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

In contextul prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, aveti urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveti dreptul de a obtine confirmarea faptului ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt sau nu prelucrate si, in caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal si conditiile in care sunt prelucrate , prin adresarea unei cereri in acest sens catre operatorul de date;
  2. Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal: aveti posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri in acest sens catre operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in cazul in care (i) datele nu mai sus necesare in scopul initial (si nu exista un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrarii este consimtamantul persoanei vizate, persoana vizata isi retrage consimtamantul si nu exista alt temei legal, (iii) persoana vizata isi exercita dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care sa prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) stergerea este necesara pentru conformarea cu legislatia UE sau legislatia romana sau (vi) datele au fost colectate in legatura cu servicii ale societatii informationale oferite copiilor (daca este cazul), cand se aplica cerinte specifice cu privire la consimtamant;
  3. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in cazurile in care: (i) considerati ca datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioada care sa permita operatorului sa verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegala, insa dumneavoastra nu doriti ca sa va stergem datele cu caracter personal, ci sa restrangem utilizarea acestor date; (iii) in cazul in care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus, insa dumneavoastra aveti nevoie de date pentru a constata, exercita sau apara un drept in instanta sau (iv) v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care sa verificam daca temeiurile legitime ale operatorului de date prevaleaza asupra drepturilor persoanei vizate;
  4. Dreptul de a va retrage consimtamantul cu privire la prelucrare, atunci cand prelucrarea are la baza consimtamantul, fara insa a afecta legalitatea activitatilor de prelucrare realizate pana in momentul respectiv;
  5. Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situatia particulara in care va aflati, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe interes legitim, precum si de a va opune, in orice moment, prelucrarii datelor in scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
  6. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza pe aceasta in mod similar intr-o maniera semnificativa;
  7. Dreptul la portabilitatea datelor, insemnand dreptul de a va primi datele cu caracter personal pe care le-ati furnizat operatorului de date intr-o forma structurata, utilizata in mod curent si care poate fi citita automat, precum si dreptul de a transfera respectivele date catre un alt operator, in cazul in care prelucrarea are la baza consimtamantul dumneavoastra sau executarea unui contract si se realizeaza prin mijloace automate;
  8. Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate in orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, va incurajam sa adresati o solicitare in scris, datata si semnata sau in format electronic la urmatoarea adresa: Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, cod postal 032368, Bucuresti sau prin e-mail la protectiadatelor@strauss-group.ro.

  1. MODIFICARI LA ACEASTA POLITICA

Aceasta Politica privind Protectia Datelor cu Caracter Personal poate suferi din cand in cand modificari si poate fi actualizata de catre Societate, dupa cum va fi necesar. Societatea va va notifica cu privire la orice modificari materiale sau substantiale ale acestei Politici de Protectia Datelor cu Caracter Personal si se va asigura ca respectiva notificare este efectuata intr-o maniera care asigura luarea acestora la cunostinta de catre dumneavoastra, spre exemplu prin utilizarea adresei de e-mail pe care ne-ati furnizat-o, publicarea pe web-site Societatii sau orice mijloace adecvate care sa asigure o comunicare efectiva.

Puteti adresa orice intrebare in legatura cu prezentul document catre Responsabilul cu Protectia Datelor care poate fi contactat folosind urmatoarele detalii de contract: protectiadatelor@strauss-group.ro sau la adresa: Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, 032368, Bucuresti

 

Ești interesat de o ofertă sau dorești mai multe informații?

Completează formularul de mai jos și vei fi contactat în maximum 24h!

    Completează formularul de mai jos și vei fi contactat în maximum 24h

    Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

    Mesajul a fost trimis!

    Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil

    Înapoi la formular

    SUS